Loading...

❤ Rádi Vám pomůžeme s objednávkou po telefonu : +420 776634912 - po-pá 9:00-16:00 ❤

×

info@lyke.cz+420 776 634 912po - pá 9:00 - 16:00

0
Loading
Tvůj košík je ještě prázdný!
DO DOPRAVY ZDARMA ZBÝVÁ UŽ JEN  

Kategorie

Kategorie

Doprava

Jaký způsob dopravy můžu zvolit?

Jako dopravu můžete vybrat Zásilkovnu, Českou poštu nebo PPL.

Kde máte pobočky na vyzvednutí výrobku?

Bohužel kamennou prodejnu neprovozujeme. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu domova a do 14 dní nám jej nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.

Kde mohu zjistit pohyb mé zásilky?

Jakmile je zásilka předána do přepravy, přijde do emailu potvrzovací zpráva. Její součástí je také sledovací odkaz. Pomocí kterého zjistíte, kde se zásilka nachází.

Co když mě nezastihnout na doručovací adrese?

Vždy záleží na přepravci. U pošty si můžete vyzvednout zásilku následující den na své balíkové přepážce. PPL nechává zásilky na výdejových místech. Vždy se můžete konkrétně informovat i přepravce.

Jak změnit výdejní místo / adresu doručení?

Jestliže objednávka nebyla předána do přepravy, změnu můžeme provést my. Stačí nás kontaktovat buď telefonicky: nebo emailem. Jestli je zásilka již v přepravě je nutné obrátit se na přepravce.

Kdy mi přijde zboží? 

Zboží, které je skladem expedujeme v pracovní dny, momentální doba dodání je 2-3 pracovních dnů.

Jak zvolit pobočku Zásilkovny? 

Kliknutím na šedé pole se dostaneme na seznam poboček Zásilkovny.

Do rámečku uvedeme PSČ, popřípadě adresu Zásilkovny, kterou chceme zvolit.

Zvolenou Zásilkovnu musíme potvrdit kliknutím na červené pole.

Ikdyž máme vybranou Zásilkovnu, dodací adresa musí být vyplněna.