Loading...

❤ Rádi Vám pomůžeme s objednávkou po telefonu : +420 776634912 - po-pá 9:00-16:00 ❤

×

info@lyke.cz+420 776 634 912po - pá 9:00 - 16:00

0
Loading
Tvůj košík je ještě prázdný!
DO DOPRAVY ZDARMA ZBÝVÁ UŽ JEN  

Kategorie

Kategorie

Platba

Je možné použiť platbu na dobierku?

Ano, stačí v košíku zadat způsob platby a tam zvolit dobírku.

Jaké jsou možnosti platby?

Jako způsob platby můžete vybrat dobírku, platbu bankovním převodem a nebo platbu kartou online přes platební bránu Comgate.

Kde najdu kód slevového kupónu?

Když se přihlásíte k odběru newsletteru, budete pravidelně dostávat slevové kody do emailu.

Kam zadat slevový kód?

Slevový kód je nutné zadat vždy při vytváření objednávky do kolonky pro slevový kod. Dodatečně není možné slevu uplatnit.

Zadal jsem chybný VS, přijde Vám platba?

Stačí do emailu zaslat VS, který jste uvedli k objednávce. Jinak se snažíme platby, které se nespárují díky chybnému VS připřadit manuálně.

Omylem jsem Vám poslal platbu, co mám dělat?

Všechny platby, které nejsou určené nám, vracíme zpět na účet odesílatele.

Chci změnit platbu na dobírku.

Pro změnu platby na dobírku nás stačí kontaktovat na tel. čísle +420 776 634 912 nebo mailu info@lyke.cz.

Na jaké číslo účtu mám poslat peníze?

Číslo účtu pro tuzemské plataby je 2101101678/2010 VS: je vždy číslo objednávky.

Co dělat když mi při objednávání selže platba online kartou? 

Jsou 2 možnosti, vytvořte si novou objednávku a platbu zrealizujte v rámci ní nebo nás kontaktujte na tel. čísle +420 776 634 912 nebo mailu info@lyke.cz, a my vám pomůžeme změnit způsob platby.