Loading...

❤ Rádi Vám pomůžeme s objednávkou po telefonu : +420 776634912 - po-pá 9:00-16:00 ❤

×

info@lyke.cz+420 776 634 912po - pá 9:00 - 16:00

0
Loading
Tvůj košík je ještě prázdný!
DO DOPRAVY ZDARMA ZBÝVÁ UŽ JEN  

Kategorie

Kategorie

Objednávka

Za jak dlouho mi objednávku bude doručena?

Jestliže je zboží skladem, doba dodání je cca 2 až 3 pracovní dny. Avšak jestli u zboží vidíte napsáno skladem u dodavatele dodání je cca 10 pracovních dnů.

Když si vložím zboží do košíku, zarezervuje se mi?

Ve chvíli, kdy máte zboží v košíku, není rezervované. “Váš” je ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme objednávku vždy dokončit.

Jak můžeme změnit objednávku?

Pro změnu objednávky nás můžete kontaktovat na tel. čísle +420 776 634 912 nebo mailu info@lyke.cz.

Kde uvidím konečnou cenu objednávky?

Celková cena je zobrazena vždy na konci formuláře pro vytvoření objednávky.

Jakým způsobem můžu získat fakturu pro účetnictví?

Faktura Vám bude automaticky zaslána do emailu po převzetí zásilky. Jestli si přejete proforma fakturu stačí nás kontaktovat na tel. čísle +420 776 634 912 nebo mailu info@lyke.cz.

Kde mohu zjistit pohyb mé zásilky?

Jakmile je zásilka předána do přepravy, přijde do emailu potvrzovací zpráva. Její součástí je také sledovací odkaz. Pomocí kterého zjistíte, kde se zásilka nachází.

Co je to garance bezstarostné záruky? Můžu ji zrušit?

Garance bezstarostné záruky Vám zaručuje vždy nový produkt nebo plnou náhradu. Pokud z jakéhokoliv důvodu dojde ke ztrátě balíčku, poškození obalu a nebo při ztrátě funkčnosti zasíláme obratem nový produkt. Zrušit garanci můžete přímo při zadávání objednávky nebo emailem avšak změnu můžeme zaručit pouze do dvou hodin od vytvoření objednávka.

Objednal/a jsem si u vás zboží, ale neobdržel/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali a kdy ji mohu očekávat.

Po dokončení objednávky vám přijde potvrzující mail o jejím přijetí. Pokud jste jej neobdrželi, je možné, že se vám objednávku nepodařilo dokončit, nebo vám potvrzovací email spadl do složky s nevyžádanou poštou. Pokud si i tak nejste jisti, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte naše zákaznický servis na tel. čísle +420 776 634 912 nebo mailu info@lyke.cz.